Alex

MandyLoesink 11 januari 2020
Alex bevindt zich van het ene in het andere moment in een nachtmerrie. Ze wordt ontvoerd, opgesloten en gemarteld. Camille Verhoeven wordt op de zaak gezet, maar deze zit daar totaal niet op te wachten. Getraumatiseerd als hij is na de moord op zijn vrouw en ongeboren kind. Camille is cynisch, tegendraads en soms ronduit onbeschoft. Gelukkig is daar zijn team om hem te helpen en samen onderzoeken zij deze zaak. Als blijkt dat Alex aan haar ontvoerder heeft weten te ontsnappen voordat zij überhaupt door de politie gevonden is en het ene na het andere lijk opduikt, ontstaat er een klopjacht op deze mysterieuze vrouw

Wat een goed boek! Spannend van de eerste tot de laatste letter. Verrassend door de ene plotwendingen die je absoluut niet aan ziet komen, na de andere. Telkens wanneer ik dacht te snappen waar het verhaal naartoe zou gaan, werd alles overhoop gehaald en bleek niets wat het leek te zijn. Deze schrijver weet bladzijde na bladzijde te boeien, mede door de ijzersterke personages. Wat is Camille een leuke man! Eindelijk een keer geen voorspelbare macho rechercheur die de boel wel eventjes op zal lossen
Met dit tweede boek weet Lemaitre en prima opvolger van 'Irene' neer te zetten!

Meer recensies van MandyLoesink