Weerzin

MandyLoesink 24 februari 2020
Het is 1993 en Martin Servaz staat aan het begin van zijn succesvolle carrière. Hij raakt als kersverse agent verwikkeld in de spraakmakende en onopgeloste zaak van de dood van twee zussen die geobsedeerd waren door een misdaadschrijver. Vijfentwintig jaar later kruist diezelfde misdaadschrijver nogmaals Servaz’ pad en krijgt de zaak een zeer onheilspellend vervolg…

De boeken van Minier weten mij elke keer weer te boeien en dat is bij dit vijfde deel in de reeks omtrent Martin Servaz al niet anders. De manier van schrijven, het verhaal, de personages, alles klopt in deze boeken. Minier weet wederom een onheilspellende sfeer te creëren door zijn uitgebreide beschrijvingen van een omgeving en karakters. Dit boek gaat terug in de tijd waardoor je als lezer meer te weten komt over de jonge Servaz. Een welkome aanvulling op zijn toch wat mysterieuze persoontje. Het ontbreken van aartsvijand Julian Hirtmann maakt dit boek eigenlijk alleen maar beter. Schijnbaar is deze niet nodig om er alsnog een spannend boek van te maken. Ik ben heel benieuwd of en zo ja hoe dit boek een vervolg krijgt, maar fan ben ik zeker

Meer recensies van MandyLoesink