Speel met vuur

MandyLoesink 11 januari 2020
Julia Ansdell raakt in de greep van de Incendiowals, een merkwaardig muziekstuk dat ze bij toeval ontdekt in een antiekwinkeltje in Rome. Als Julia de wals thuis in Boston voor de eerste keer speelt, heeft de muziek een onverklaarbaar angstaanjagend effect op haar dochtertje; ze lijkt wel behekst.
Vastbesloten de oorsprong en het geheim van het muziekstuk te ontrafelen reist Julia naar Venetië. Daar raakt ze verstrikt in de webben van een oppermachtige familie die ver zal gaan om Julia in haar zoektocht tegen te werken. Heel ver...

Het geringe aantal bladzijdes van dit boek doet absoluut niet af aan de impact die het bij mij achterliet. Vond het beklemmend, intrigerend, triest, spannend en een absolute pageturner! Heb dit boek werkelijk in één adem uitgelezen en baalde toen het uit was. Ondanks z'n formaat zeker geen tussendoortje!

Meer recensies van MandyLoesink