Shopaholic zegt ja

MandyLoesink 11 januari 2020
Financieel adviseur Rebecca Bloomwood woont samen met Luke Brandon. Als hij haar ten huwelijk vraagt, zegt ze volmondig 'ja'. Dit besluit opent nieuwe deuren voor de koopverslaafde Rebecca. Thema van het boek is echter de organisatie van de bruiloft. Rebecca's moeder organiseert een eenvoudige maar warme plechtigheid in Engeland, Luke's moeder een overdreven kostbare in New York. Beide dames denken de enige te zijn. Op originele wijze heeft de a.s. bruid uiteindelijk een oplossing voor het probleem van twee bruiloften, twee trouwjurken, twee werelddelen tegenover een bruidspaar en een trouwdatum

Zoals alle boeken in deze serie is ook deze weer heerlijk hysterisch. De vaart zit er lekker in en het verhaal is gewoon te belachelijk voor woorden, maar ik ben fan!

Meer recensies van MandyLoesink