Shopalicious

MandyLoesink 11 januari 2020
Becky is gelukkig getrouwd met Luke. Hun huwelijksreis rond de wereld was een daverend succes. En het zou abnormaal zijn als Becky niet een paar souvenirs had aangeschaft. Zoals zijden kamerjassen uit hongkong... vijf Turkse tapijten... een prachtige handgemaakte tafel met tien stoelen uit Sri Lanka... de, eh, manshoge giraffebeelden uit Malawi. Alles zal netjes worden thuis bezorgd. Maar wanneer de vrachtwagens voor hun huis in Londen parkeren is Luke zieden.
Becky mag haar creditcard niet meer gebruiken. En haar 'geheime' creditcard mag ook niet. Deze klap nog maar nauwelijks te boven, krijgt Becky ongelooflijk nieuws: ze blijkt een zus te hebben! Nooit geweten! Een echte zus - om mee te winkelen

Misschien ligt het aan mij, maar Becky begint af en toe een beetje te vervelen. Het wordt tijd dat ze eens volwassen wordt (of misschien moet ik gewoon andere boeken gaan lezen). Waar ik in de eerste boeken haar onbezonnenheid hilarisch vond, erger ik me nu vooral aan haar egoïsme en aan het feit dat ze overal mee weg komt. Grow up, Becky Bloomwood!
Het verhaal op zich is niet onaardig en leest heel gemakkelijk met aan het einde nog een leuke verrassing

Meer recensies van MandyLoesink