Een heerlijk verhaal over drie bijzondere lama's!

MargreetNap 07 juli 2022
Een heerlijk verhaal over drie bijzondere lama's die zichzelf veel slimmer vinden dan ons tweebeners. Want zij verstaan ons wel, en wij hen niet! Dat laatste is voor hen soms best wat onhandig, zeker als er een zaak opgelost moet worden. Einstein, Peterselie, en Vokonela zijn namelijk de dief op het spoor die onlangs heeft ingebroken op de boerderij. Maar hoe kun je al blatend en mekkerend nou duidelijk maken wie dat is? Het levert hilarische situaties op. De kinderen van de boerderij zijn samen met wat vrienden intussen ook een Detectivebureau begonnen. Als zich daar nog een wat vage klasgenoot bij aansluit, weten de lama's het zeker: de tweebeners hebben echt hun hulp nodig! Zullen de wollige detectives hun eerste zaak met succes oplossen?

De geweldige karakters van de lama's, de hilarische situaties en het idee alleen al dat zij zichzelf zoveel slimmer vinden dan ons mensen. Deze beestjes zijn te leuk en zullen met dit verhaal zeker voor leesplezier zorgen! Met ong 170 pagina's een lekker leesboek waar je doorheen vliegt. En door de niet al te lange hoofdstukken ook leuk om voor te lezen. Gewoon erg leuk gedaan dit! Op naar een volgende avontuur.. 8+

Meer recensies van MargreetNap