Een thriller van de hoogste categorie.

Marijo Bakker 20 juni 2022

Bindwijze Paperback
Pagina's 320 pagina's
Druk 1e
Taal Nederlands

Dit boek heb ik mogen ontvangen van De Crime Compagnie. Heel hartelijk dank hier voor

Achterflap
Juiste tijd, juiste plaats. Toch ging het gruwelijk verkeerd… Op een ochtend wordt Amelie van haar fiets getrokken door een man met een angstaanjagend masker op. Hij sluit haar op in een donkere ruimte. Amelie snapt niet waarom de ontvoerder juist háár moest hebben. Is het hem te doen om losgeld van haar rijke vader? Speelt haar dubieuze bijna ex-echtgenoot Vince een rol in het geheel? Of heeft haar ontvoerder zich vergist en is zij simpelweg het verkeerde meisje?

De cover:
Deze is prachtig, spannend en verraad niets over het verhaal.
Ook de zijkant is mooi in de zelfde kleur meegenomen.
De inhoud:
Deze is duidelijk opgedeeld in twee verhalen die parallel lopen.
Dat maakt het heel overzichtelijk.

Het verhaal.
Dit boek heeft in mijn ogen een bijzondere schrijfstijl waar ik toch even aan wennen moest, maar al snel had ik het door. Als je denkt dit verhaal begint rustig, heb je na een hoofdstuk door dat dit valse schijn is. Het boek is hoe een thriller hoort te zijn. Spannend, luguber, rauw. Angelique Haak
houdt er van de dingen bij hun naam te noemen. Dat maakt het boek echt. Halverwege denk ik te weten wie de dader of daders zijn. Ik moet doorlezen. Het is zo spannend, ik wil het weten. Dan het plot. Een twist!! Mijn idee in gruzelementen. Het is totaal anders. Angelique Haak zet hier een thriller neer van de hoogste categorie. Mijn complimenten. Geweldig wat heb ik genoten. Dank je wel. Dit boek verdient de maximale score.

Meer recensies van Marijo Bakker