Geen valentijn voor mij

MarlousDemian 28 april 2024
Voor de Valentijnsprijs 2024 mocht ik Geen Valentijn voor mij lezen van Liz Ouwens.
De bewust alleenstaande moeder Eva heeft een zoon Jip die in groep 8 zit. Eva heeft een bloemenwinkel, hier werkt ook vriend Daniel. Eva is nog niet de echte liefde tegengekomen ook al houdt ze veel van Jip, Daniel en zijn vriend Mark. Ze had eerder wel geloof in Cupido met het idee dat hij gerust ook een liefdespijl zou hebben voor haar, maar deze heeft nog niet raak geschoten. Haar vriend Daniel attendeert haar op het feit dat er nu apps zijn en Eva neemt een sprong in het diepe en waagt zich op een dating app.

Ook nu heb ik weer met veel plezier een leuk tussendoortje van De verhalenfabriek gelezen. Dit keer geen valentijn voor mij geschreven door Liz Ouwens. De cover was aantrekkelijk en nam mij met plezier mee om deze novelle te lezen.
Het was een leuk verhaal, vlot geschreven in een prettige schrijfstijl door de gekozen woorden. Maar deze blijft toch iets minder bij mij hangen. Het verhaal rondom Cupido vond ik wel leuk hoe dit in het hele boek is verwerkt.

Meer recensies van MarlousDemian