Ijzersterk plot!

melhartman-skynet-be 23 april 2020 Auteur
Ik zal geen korte inhoud over het verhaal geven, want ik ben bang dat ik dan spoilers weggeef, en dat zou doodzonde zijn.

Cavanagh heeft hier namelijk weer een ijzersterk plot neergezet, met een wending in het midden van het verhaal die me deed duizelen. Toen ik het las, riep ik hardop: ‘Wat?! Wat!?’. Zelden ben ik zo verbaasd geweest bij een plotwending.

Niks dan goeds over deze thriller: sterk neergezette, realistische personages met uitgediepte persoonlijkheden en spanning volop.

Het verhaal wordt verteld vanuit meerdere perspectieven: Maria, Paul en Daryl. Daardoor zit je echt wel dicht op de huid van de personages. Maar zijn ze wie ze zeggen dat ze zijn?

Ik denk dat Cavanagh een van de grote thrillerschrijvers zal worden, want ook zijn eerste boek ‘Dert13n’ was geniaal.

Je lijkt, door de vele twisten, de draad van het verhaal te verliezen op sommige momenten, maar geen paniek, het wordt allemaal gauw duidelijk.

Mijn enige rotsvaste advies: ga het boek lezen en laat je meeslapen in een zenuwslopend verhaal boordevol verrassingen. Een verdraaid goed boek. Zorg dat je enkele uren vrije tijd hebt, want wegleggen wordt een verdraaid moeilijke opgave.

Vijf op vijf sterren!

Meer recensies van melhartman-skynet-be