zenuwslopend spannend

melhartman-skynet-be 08 januari 2020 Auteur
Dit is een zenuwtergende, nagelbijtende, superspannende thriller.

Alles zit perfect in elkaar. Het plot heeft zoveel wendingen en twisten dat je er duizelig van wordt, en reken maar dat je gekluisterd zit aan dit verhaal, van het begin tot het einde.

Het is niet zo, zoals bij de meeste boeken, dat het begin langzaam opbouwt. O nee, je wordt er meteen in gegooid. Na een zeer korte inleiding, bang, meteen actie en spanning.

Ik vond dit meteen een van de sterkten van deze schrijver. Hij is een no-nonsense verteller, maakt geen woorden vuil aan ellenlange omschrijvingen, maar is to the point. Je krijgt net genoeg informatie om de personages goed te leren kennen, niet te veel, niet te weinig.

Net of je naar een film kijkt en eerlijk gezegd: dit boek zou ook beste verfilmd mogen worden. Een moedig hoofdpersonage met fouten en gaven zoals een normaal mens en monsterlijke mensen die meesters zijn in bedrog.

Tot op het einde blijf je in een tergende spanning verder lezen, en zelfs op de laatste pagina wacht er je nog een verrassing.

Een aanrader!

Meer recensies van melhartman-skynet-be