Heee buuf!

mevrouwWillems 21 februari 2024
Het Magnoliahofje is eentje waar iedereen elkaar kent, en waar alles bij het oude blijft.. totdat Juna haar tatoeage shop opent. Donna woont daar tegenover en die ziet het niet zitten. Ze besluit zelfs om de boel wat te saboteren.
Juna vond ik een heel leuk karakter, maar Donna niet zo. Haar gedrag gaat zo tegen mijm gevoel in dat ik het boek bijna wegleggen. Eigenlijk dus een groot compliment naar de schrijfster.
Het is een feelgood, dus eind goed al goed, al zag ik de relatie van Donna niet aankomen, dat was me te onverwacht.
Ik vond het fijn om een feelgoodd te lezen over wat oudere mensen, geen studenten of pas afgestudeerden. Deze mensen hebben al wat levenservaring. Dat je daarvan af en toe een buts oploopt hoort er bij.

Meer recensies van mevrouwWillems