Meegesleept door een geest

M.G. Pauwels 06 mei 2020
Dit boek is het tweede dat ik dit jaar lees rond het thema van tieners die geesten oproepen. Gezien mijn interesse in het paranormale, zijn dit het soort boeken dat ik graag lees.
Het verhaal gaat over de veertienjarige Methe die een gruwelijk geheim ontdekt. Haar wereld staat ervan op zijn kop. Samen met twee vriendinnen gaat ze glaasje draaien om antwoorden op haar vragen te vinden.
Ik vond het een heel spannend boek, dat ook duidelijk uitlegt hoe de spirituele wereld werkt, zonder belerend te zijn. Merthe neemt niet alleen risico's in de spirituele wereld, maar de geesten zetten haar ook aan om gevaarlijke dingen te doen in de materiƫle wereld.
Het einde was zeer verassend. De personages waren mooi uitgewerkt. Ze waren levensecht, je kon er zo mee meeleven. Daarom geef ik dit boek met plezier vijf sterren.

Meer recensies van M.G. Pauwels