WOW....een spannende afsluiter van deze 3 delige serie ! Spannende psychologische thriller...Top !!

Mieke Piersma 03 maart 2024
Dit is het derde deel van de “slangen” serie met in de hoofdrol Floor. Zij woont twaalf jaar in Egypte met haar man Rayan, zoon Racid en dochter Soha.
Voor Floor is het wonen daar niet altijd even gemakkelijk, maar ze heeft veel plezier in haar werk als reisleidster. Als zij op haar volgende rondreis oude bekenden ziet, krijgt ze het benauwd en vraagt zich af of ze met haar verleden nog wel veilig is. Je reist met Floor mee en voelt de sfeer van Egypte.
Zo knap gedaan van Marja om het gevoel zo over te brengen alsof je er persoonlijk bij bent.

De cursief gedrukte woorden maken het nog spannender en mysterieuzer. Dit laatste deel is een prachtige afsluiting van de twee vorige delen.
Ik heb bewondering voor het karakter Floor, een sterke en onafhankelijke jonge vrouw. Ze krijgt in dit deel ook heel veel te verduren en je hart gaat naar haar uit. Maar ze weet krachtig staande te blijven en gaat op onderzoek uit wie verantwoordelijk is voor de moorden. De spanning loopt op en het boek wegleggen is geen optie meer…Wow Marja, wat heb je weer een geweldig boek afgeleverd en iedere thrillerliefhebber gaat hiervan genieten.

Het hele plaatje is compleet: de spanning,de prachtige rondreis, de personages en de Egyptische sfeer en gewoontes van dat land. Ik heb hier van genoten en wacht met spanning af wanneer je volgende boek komt. Ik hou van je schrijfstijl en de mooie personages die je tot leven brengt. Ik heb wederom van je boek genoten en kan alleen nog maar zeggen: Chapeau Marja Boomstra !!

Meer recensies van Mieke Piersma