Heerlijke horror

Natasja (Tazzy) J. 27 december 2023
Stefan Clasener- Christopher

Christopher komt uit een moeilijke relatie en besluit om een paar dagen mee te gaan met zijn beste vriend. Zijn hond gaat ook mee. In het koude besneeuwde niemandsland wil hij zijn gedachten op rij gaan zetten. Maar een vreselijk kwaadaardig monster krijgt hem en zijn hond te pakken. Vanaf dat moment is zijn leveneen hel. Hij moet vechten om zijn menselijkheid te bewaren. Hij moet overleven, om te kunnen blijven leven. Elke ademhaling of emotie, kan de hel op aarde ontketenen. Hij is constant in gevecht met zijn lichaam en geest.

Zeer spannende pageturner. De scène, bij de flat, is echt filmisch beschreven. Zo ziet de lezer, dat ook voor zich tot leven komen. Je voelt de grond en muren echt mee trillen. Dat is heel knap gedaan.

Het thema is origineel met een aparte twist. Dat maakt het verhaal, anders dan de andere monster vs maan verhalen. Het smaakt zeker naar meer. Ik kijk uit naar deel 2!

De cover geeft mij het gevoel van het koude, besneeuwde Alaska en de aantrekkingskracht van de maan.

Een heel goed boek. Horror. Soms bloederig. Dus niet voor tere zieltjes. De echte liefhebber, zal hier optimaal van genieten!

5 sterren!*****

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.