Heerlijke horror

Natasja (Tazzy) J. 07 december 2023
Sara Marino -Demonen Jager

Elena komt een hele leuke jongen (Derek) tegen. Hij lijkt haar interesse in de duistere wereld van demonen te delen. Maar demonen eten mensen…… Zal ze het er levend van afbrengen? Derek is een demon, maar Elena zet zijn leven op z’n kop. Hij wil bij haar zijn. Maar dat kan nooit goed gaan. Ze een sterveling, een mens. Hij probeert ervoor te zorgen, dat ze nooit zijn echte gedaante te zien krijgt. Want dan wil ze hem vast nooit meer zien. Maar als het dan toch gebeurt, zijn de grenzen tussen de hel en aarde flinterdun.

Een romantisch verhaal met heel veel spanning en strijd. Soms bloederig en tot de dood aan toe. Echt duister, maar je leert ook begrip hebben voor demonen. Dat klinkt gek, maar de demonenwereld is bikkelhard, toch voelt het nog steeds aan of er menselijkheid is. Er lopen ook echte monsters rond. Maar dat is op de aarde ook zo.

Kan Derek zijn leven veranderen? Of blijft hij een monster? Kan liefde zelfs een koud hart, laten kloppen? Je leest het allemaal in dit verhaal.

Ik vond het heerlijk lezen. Horror, emoties en veel spanning, maken het tot een heerlijke mix om te lezen. Het was voor mij een pageturner.

Leest heerlijk vlot weg en smaakt echt zo naar meer!

Het krijgt van mij 5*****.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.