Topper!

Natasja (Tazzy) J. 07 december 2023
Jen Minkman- Dromen in rood

In dit boek, ga je mee op reis naar Mars. Een groep kolonisten vertrekt, om op nieuw te beginnen. Ze wonen in een enorme koepel. Al snel komen ze erachter dat de huidige bewoners niet zo blij zijn, met de mens op hun planeet.

Marise is samen met haar zusje en haar vader (de kolonel) net aan haar nieuwe leven begonnen. Ze begint vrienden te maken ….En dan mag ze de droomsfeer in. Wat ze daar ziet kan niet echt zijn, toch? Als ze met haar vrienden een tocht maakt op de planeet, ontmoet ze een van de oorspronkelijke bewoners: Raven. Hij laat haar een wereld zien, die ze voor onmogelijk had gehouden. Ze wil er alles aan doen om de volkeren samen te kunnen laten leven in vrede.

Wat volgt is een zeer spannend, sciencefiction avontuur. Het zet je aan het denken over goed en kwaad. Overleven. Verwoesting. De waarheid. Menselijkheid.

Leest heerlijk vlot. Een origineel verhaal, waar er veelste weinig van is, in dit genre. Ik ben blij dat het op mijn pad kwam. Verrassend goed geschreven. Beeldend op papier gezet. Een pageturner. Het krijgt van mij dus ook echt 5*****.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.