Super leuke aanvulling op deze wereld

Ik keek echt uit naar deze novelle van 117 pagina’s. De wereld van Welshe mythologie is er een, waar meer boeken over uit mogen komen. Goed gemixt met fantasy, avontuur en spanning. Het is vlot geschreven, heeft de vaart er behoorlijk inzitten, dus het leest snel uit. Aan het einde smaakt het zeker naar meer. Dus kom maar op!Je volgt twee verhaallijnen. Rhiannon sprak mij het meeste aan. Ze wordt er,door iemand ingeluisd en wil ontsnappen aan de vreselijke toekomst, die voor haar ligt. Ze komt Pwyll tegen en samen gaan ze de strijd aan. Maar waar zullen ze voor kiezen? De magische wereld of toch de mensenwereld? Echt alles staat op het spel.Je gaat op reis naar de magische wereld van Anwyn. Pwyll beledigt iemand, die hij beter met rust had kunnen laten. Als straf ruilen ze van lichaam. Pwyll krijgt de opdracht om in het lijf van Arawn een bruut onschadelijk te maken. Maar Pwyll loopt tegen allereli problemen aan, zolang hij niet in zijn eigen lijf zit.. en trappen de hovelingen erin? Zullen ze merken dat hij iemand anders is?De cover is mooi. De vormgeving is ook weer erg origineel. Bij elk paginanummer, staat een gehurkte jongen et een zwaard. Het begin van een hoofdstuk is ook elke keer anders. Dat maakt het heerlijk in het oog liggend ook.Het is een verhaal, waar jena het lezen nog even over na kunt denken. Want wat zou jij doen in hun situatie? Ik geef het boek 4****.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.