Heerlijk vervolg weer

Natasja (Tazzy) J. 30 oktober 2019
Kate Wiseman- Gangsterschool 3

Ik kijk altijd uit naar het volgende deel. Ze zijn zo leuk! Het Rabauw is niet zomar een school.... Het is een school waar je leert de béste crimineel te worden. Met schoolvakken als: Hacken en vermommen. Charlie en Milly zijn goed de klos, ze moetn van de schooldirectrice Juffrouw Geselkat verplicht naar de Crimicon. Alsof dat nog niet erg genoeg is: het wordt gehouden op het Kruineling college. Hun aardsvijand! Ze moeten heen samen met wat andere Rabauwers. Het loopt natuurlijk helemaal uit de hand, want al die concurrerende scholen, willen de beste zijn. Er gebeuren vreemde dingen. Een Rabauwer verdwijnt... er lopen vleesetende schapen en eentje kan er zelfs vliegen. Deze school is een grote horror. Natuurlijk raken ze weer in de moeilijkheden. Maar het is wederom één groot avontuur met een gezonde dosis humor..... en Wraak! Men moet de hele dag over hun schouders kijken. Het eten kan vergiftigd zijn.. het programma is ook nog eens superslecht. Komen ze levend van het kruimeling af of niet?
Leuke vlotte zinnen en een prachtige vormgeving weer. Ik ben fan van de boeken. Ze vallen op in je kast en lezen zoals je vaneen pageturner verwacht. En natuurlijk is Grompie ook weer van de partij. De stinkende (spook)hond. Door je hersens te kraken, te liegen en bedriegen kom je misschien wel weg uit het Kruimeling. Want daar wil je echt niet voor eeuwig blijven. Het is een duistere school. Wees voorbereid! Wanneer komt de volgende?
Ik geef deze ook 5 sterren.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.