Gasten en vis blijven maar drie dagen fris

NatasjaFischer 18 maart 2024
Als Lily en Gabriel terug komen van vakantie is Laure, hun vriendin, in hun huis getrokken. Ze heeft problemen met haar man, Pierre. Om even afstand te nemen, is ze naar het huis van Lily en Gabriel gegaan. In het dorp maken Lily en Gabriel kennis met Esme en Hugh, nieuwe bewoners in het dorp. Het klikt goed tussen beide stellen. Ondertussen woont Laure nog steeds bij hen in. Zou het nog goed komen tussen Laure en Pierre, of blijft ze eeuwig bij Lily en Gabriel wonen?

Het boek begint met een proloog. In het eerste hoofdstuk ga je vier maanden terug in de tijd en leef je langzaam toe naar het moment van de proloog.  Het boek wordt beschreven vanuit Lily en Gabriel, hierdoor leer je beide kanten kennen. Je weet waarom ze ovet sommige zaken verschillend denkeb. Het gaat over rouw, vriendschap, vertrouwen, liefde maar ook over wraak.

B.A. Paris wist me weer op het verkeerde been te zetten. Als ikeen boek van deze auteur lees, weet ik dat ik ga genieten. Gaandeweg het verhaal dacht ik het door te hebben, maar tóch zat ik weer verkeerd. Ik vond het moeilijk om het boek aan de kant te leggen. Zodra ik las, vergat ik alles om me heen.

Meer recensies van NatasjaFischer