Happy in hotel happiness?

NatasjaFischer 26 februari 2024
Lana en Julien, zijn weer terug in Frankrijk. Ze hebben de liefde voor elkaar weer teruggevonden. En ze kunnen samen over Sophie-Anne praten. Lana mist Amsterdam en haar collega's/vrienden, maar ze weet dat Julien niet wil verhuizen. Als Patrick vanuit Hotel Happiness een s.o.s. stuurt dat ze haar hulp nodig hebben, vertrekt Lana naar Amsterdam. Ze verheugt zich erop om iedereen weer te zien. Ook hoeft ze op deze manier geen antwoord te geven op Juliens vraag. Julien blijft net als de vorige keer alleen achter in Frankrijk. Overwint hun liefde deze afstand of volgt er nu een definitieve breuk?

Het boek wordt voornamelijk beschreven vanuit Lana en Julien, maar er zijn twee bonuspersonages. Doordat je vanuit allevier de personen meeleeft, worden de verhoudingen en personages duidelijker. Het boek gaat over familie, rouwen, vriendschap, jaloezie en liefde. Dit boek is ook los te lezen, maar ik heb toch eerst deel 1 gelezen. Hierdoor zijn de personages al bekend. Ik gun iedereen een Lenie!❤️

Deze serie was mijn eerste kennismaking met Floortje Sanders. Maar dit smaakt naar meer.

@lsamsterdam bedankt voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van NatasjaFischer