Geknipt voor elkaar

NatasjaFischer 31 maart 2024
Lara en Boyd dromen al vanaf de kappersopleiding om samen een kapsalon te beginnen. Ze werken nu allebei voor Jules, maar de sfeer in de kapsalon is om te snijden. Ze besluiten de stap te wagen. En gaan op zoek naar de perfecte locatie. Jules probeert dit te voorkomen, zou het hem lukken?
In het zelfde straatje van hun kapsalon zit ook een fietsenmaker, Thijs. Als Lara hem de tweede keer bijna omver fietst, raken ze aan de praat. Het klikt meteen, maar beiden durven het niet direct aan door gebeurtenissen in het verleden. Zouden ze de liefde bij elkaar vinden?

Het boek wordt beschreven vanuit Lara en Thijs. Lara is een echte spring-in-het-veld met haar hart op de goede plaats. Thijs is héél rustig en denkt eerst goed na. Doordat de hoofdstukken elkaar afwisselen, leer je hen beiden goed kennen. Het boek gaat over vertrouwen, familie, vergeving, vriendschap, durven en liefde.

Mienkes schrijfstijl trekt je meteen het verhaal in. Je leeft mee met Lara, Thijs, Boyd en Mick. Ik ben benieuwd naar haar volgende boek.

Meer recensies van NatasjaFischer