Zinderende feelgood novelle

nog1bladzijde 29 oktober 2023
Lara heeft een lange vakantie gepland op Aruba vlak voor ze een nieuwe belangrijke baan op een groot advocatenkantoor aanneemt. Vier maanden zon, zee, strand en plezier maken samen met haar beste vriendin Evelyn, die op Aruba woont, staan op de planning. Als ze op het vliegtuig stapt ontmoet ze tijdens een blunder van haar kant een knappe en vlotte man waar het meteen mee klikt. Eenmaal op Aruba loopt ze de mooie surfleraar Dominic tegen het lijf waar ze eveneens vlinders van in haar buik krijgt. Beide heren lijken ook geïnteresseerd in haar te zijn. Hoe moet ze dit aanpakken en tegelijk ook nog klaarstaan voor Evelyn die zo haar eigen perikelen heeft?

Wat heb ik gesmuld van dit heerlijke zomerse verhaal van Melina Ekic. Melina deed mee met een schrijfwedstrijd van Hippublishing. Aan de hand van de titel en de cover moest ze een verhaal schrijven. Ze was één van de vier winnaars en won de publicatie van dit e-book en een auteurscontract. Met 187 pagina’s heeft ze een zinderende feelgood novelle weten te schrijven. Perfect om in een avond uit lezen en geloof me deze lees je ook daadwerkelijk in één adem uit. Met haar vlotte en luchtige schrijfstijl weet ze de lezer te boeien tot het einde. De karakters worden ondanks de lengte van het boek goed uitgediept en je leeft helemaal met Lara mee die het best zwaar met zichzelf heeft door haar drukke baan. De mooie boodschap die in het verhaal wordt verwerkt maakt het helemaal compleet.

Ik kijk enorm uit naar meer werk van Melina en ik lees goede berichten dat ze haar derde boek inmiddels aan het schrijven is. Haar tweede verhaal, een thriller, wordt in november gepubliceerd in een bundel die ook als schrijfwedstrijd begon. Van deze nieuwbakken auteur gaan we in de toekomst nog veel horen, daar durf ik al mijn boeken om te verwedden.

⭐️⭐️⭐️⭐️,5

Meer recensies van nog1bladzijde