Toch verrassend

RaïssaM 31 mei 2016
Ik heb dit boek vorig jaar ergens aangeschaft. Nadat ik goede verhalen erover had gehoord, wilde ik hem toch zelf aanschaffen. Ik ben nog al fan van vampiers dus de verwachten waren hoog. Ik heb de film gezien en die voldeed wat minder aan m'n verwachtingen dus ik was benieuwd. Ik moet zeggen dat ik er niet erg in kwam. Vooral de vele namen die naar mijn hoofd geslingerd werden, zorgden voor enige verwarring. Toen ik eenmaal in het boek was, kwam ik er ook niet meer uit voor ik hem uitgelezen had. Het werd spannender en daardoor ook leuker. Ik was uiteindelijk toch nog verrast door het boek en zou de andere delen graag willen lezen. Het echte vampier aspect komt er niet helemaal uit voor mij, maar desondanks is het zeker een leuk boek!

Meer recensies van RaïssaM