‘Onafwendbaar – Soulmate serie #1’ – Natasha Madison

RBogerd 02 augustus 2019
Samenvatting
De proloog begint met Parker die zich blij naar Cooper zijn verblijf haast, waar de deur geopend wordt door Monica zijn verloofde.
Parker, alleenstaande moeder van twee kinderen een meisje van vijf en een jongen van vijftien heeft als eigenaar van een schaatsbaan speciale revalidatieprogramma’s opgezet voor NHL-spelers. Cooper Stone, aanvoerder en topscoorder van de league is een van hun nieuwe revalidanten wegens een knieoperatie. Hun eerste kennismaking om drie uur in de ochtend loopt niet lekker en hij denkt dat ze een medewerker is die de verantwoordelijkheid niet aankan.
Maar dan begint hij werk van haar te maken en Parker neemt de beslissing om met hem voor zo lang het duurt een leuke tijd met hem te gaan beleven en er rekening mee te houden dat hij toch weg zal gaan.

Mijn mening
Een heerlijke en soms grappige roman over de geweldige Cooper die zich vastbijt aan een iets oudere vrouw met een gezin. Wat ook leuk aan dit boek is dat de kinderen en met name de tienerzoon niet vergeten wordt. Daarnaast vind ik het superleuk dat de sport ijshockey als een rode draad door het boek verweven is.

Conclusie
Het is een uiterst sexy, romantisch verhaal dat heel erg prettig leest. Een feelgood aan te raden aan iedereen die wel een beetje wil zwijmelen.

Meer recensies van RBogerd