Compleet verhaal!

Rcisca 25 mei 2023
♡ Het bloemeneiland ♡

We moesten er even op wachten, maar nadat Antoinette en ik Het Bloemeneiland van Tabea Bach lazen, wisten we zeker dat we ook het vervolg wilde gaan lezen.
De verwachtingen waren dan ook best hoog, dus zou Tabea Bach aan onze verwachtingen voldoen met dit tweede deel De vrouwen van het bloemeneiland?

Ik was meteen weg van het begin van dit boek, een binnenkomer die ervoor zorgde dat het verhaal me meteen in haar greep had en me niet losliet.

De mooie beschrijvende schrijfwijze van Tanea Bach zorgde dat ik mezelf op de Camelia kwekerij bevond en helemaal kon ontsnappen aan mijn eigen omgeving.
De vele emoties zorgde voor een glimlach, tranen biggelden over mijn wangen en het verhaal bleef me trekken.

De vele prachtige personages die je allemaal tegenkomt op dit mooie eiland maken dit verhaal echt helemaal af.
De oude Pierrick, de bijzondere Solenn, Sir James, Chloë, ze hebben allemaal hun eigen trekjes die het verhaal body geven.

Het grootste thema van dit verhaal vind het toch wel het vertrouwen en de kracht van Sylvia. Wat een vrouw!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm uitkijk naar het derde en laatste deel van deze trilogie. Terug naar het bloemeneiland komt najaar 2023 uit.

De vrouwen van het bloemeneiland krijgen van mij 5 dik verdiende ☆☆☆☆☆

Meer recensies van Rcisca