Weer drie mooie verhaallijnen die perfect in elkaar passen.

Rcisca 28 oktober 2023
♡ Rendez-vous op Montmartre ♡

Wat had ik hier naar uitgekeken! Het tweede deel in de Bestemming Parijs serie van @mirjam.mieserius . Eindelijk verder lezen hoe Sofia, Chloe en Lizzy hun verhalen verder gaan.

Dit keer zat ik meteen weer in het verhaal. Het leren kennen van de drie dames was voor een groot deel al gebeurd in het eerste deel. Ook nu wisselen we elk hoofdstuk van perspectief.

Ik was benieuwd of Mirjam ook nu weer de drie verhaallijnen net zo mooi in elkaar kon laten overlopen zoals ze dat in Bestemming Parijs deed. En jawel hoor, ook deze keer kwam alles weer perfect bij elkaar.

Parijs in de winter lijkt me nog mooier na het lezen van dit boek, en dat voor iemand die helemaal niet dol is op de winter. Dat zegt iets over de omschrijving van de omgeving die Mirjam je geeft in dit verhaal.

Als je begint te lezen sluit je de dames automatisch weer in je hart, zelfs als ze keuzes maken waar je nooit aan had gedacht. Mirjam laat je meeleven en mee voelen. Het gaat allemaal niet vanzelf en dat zorgt ervoor dat je met ze meeleeft, de dames wilt waarschuwen of zelfs door elkaar wilt schudden. De emoties lopen soms hoog op en dat geeft soms wat wrijving. Al met al lees je natuurlijk een feelgood verhaal, dus mag je uitkijken naar een goede afloop, maar hoe die zal zijn? Dat houdt Mirjam goed verborgen tijdens het verhaal.

Zoals je ziet kon ik deel 2 niet zo lang laten liggen. Hierdoor las ik het vrij snel na deel één en staat het boek nu mooi gesigneerd en wel te shinen in mijn boekenkast.

Top dat Mirjam aan het einde  alvast vooruit blikt naar deel drie dat in 2025 verschijnt. Ik kijk uit naar Lamour aan de Cote d'Azur!

Meer recensies van Rcisca