Historisch genieten met een vleugje humor

Rcisca 23 januari 2024
♡ Rozen & Azijn ♡

Van kerst gaan we direct door naar Valentijn!
De @verhalenfabriek verraste mij met Rozen & Azijn Van Linda Babel in mijn mailbox.
Ik keek uit naar een kort verhaal ter ontspanning, dus was heel benieuwd of dat zou lukken.

Om te beginnen vind ik het ontzettend tof om eens een kort historisch verhaal te lezen. Linda heeft de manieren, gewoonten en verwachtingen uit die tijd goed weten te vangen. Genieten van landhuizen, 'echte heren' en dames in prachtige japonnen!
Echt even helemaal terug in de tijd.

Lady Rosanne van Willow Wood is een bijzonder hoofdpersonage. Een dametje met een eigen karaktertje die met haar gedachtengang misschien niet helemaal.in die tijd paste.
Linda heeft het avontuur van Rosanne met humor verteld, en dat was een fijne verrassing.

Ik heb genoten van het eerste tussendoortje van 2024. Het verhaal speelt zich volledig af rond het valentijsthema. Dasrom past het perfect op de ereader van elke feelgoodlover. Tegelijkerijd op speurtocht met lady Rosanne en genieten van alles wat zij ontdekt.

Linda sluit het verhaal af in stijl. Ik las de laatste regels met een lach op mijn gezicht.

Bedankt voor dit fijne verhaal Linda!
En de verhalenfabriek bedankt voor dit recensieexemplaar.

Meer recensies van Rcisca