Hartje herfst

Rcisca 12 november 2023
♡ Hartje herfst ♡

Hoewel ik niet op de lijst sta van de blogtour die inmiddels is gestart mocht ik toch Hartje herfst van @noraschenk lezen voor de @verhalenfabriek

Het verhaal begint al met een top quote:
Stop worrying about what could go wrong and start focusing on what can go right.

Hiermee weet je al een beetje hoe de hoofdlijn van het verhaal zal zijn. Een mooie vooruitziende blik die je meekrijgt van de auteur.

We lezen uit Jet perspectief van Lizzy die met haar eigen boekwinkel Lectoei Salutem ( wat Latijns is voor Groet aam de lezer) de enige in de stad is. Tot er in een leegstaand pand opeens een grote keten een nieuw filiaal opent.
Lizzy maakt zich zorgen en als ze dan voor de herfstfair ook nog moet gaan samenwerken met die arrogante, knappe COO van de andere boekwinkel is ze helemaal in alle staten.

Nora schenk geeft je een tussendoortje om lekker van te genieten met heel veel liefde voor boeken. Laat dat nou iets zijn wat wel aan de meeste van ons is besteed. Ze neemt je mee in de aanloop naar de herfstfair, laat je meesmullen van alle twijfels, boze momenten, onzekerheden en liefdevolle momenten en zorgt voor wat onverwachte gebeurtenissen in het verhaal.

Natuurlijk is een beetje voorspelbaarheid onvermijdelijk, maar dat is helemaal geen probleem als de weg er naartoe maar tof is.
En dat is het zeker.

Het was heerlijk om over zoveel boekenliefde te lezen samen met alle andere gebeurtenissen.

Meer recensies van Rcisca