All the feels

Rcisca 18 februari 2024
♡ Alles voor jou ♡

Wauw wauw.

Zo lang uitgekeken naar een nieuwe Brokers.
En weet je... ze stelt zeker niet teleur!
Haar personages kruipen vanaf het eerste hoofdstuk onder je huid.
Je gaat ze leren kennen, met ze meevoelen en denkt lange tijd.. dit kan niet goed blijven gaan, het is te mooi om waar te zijn.
Je voelt dat het mis zal gaan.
Maar hoe!!??
Wendy maakt het de lezers niet makkelijk. Zonder tissues ben je echt nergens.
Bibi en Lars zorgen voor een glimlach op je gezicht, een brede lach om de gevatte opmerkingen, soms wat lichtrode oortjes, maar ook rolden de tranen over mijn wangen tijdens het lezen van dit verhaal. Perfect in balans.
Dit is hoe ik ze dolgraag lees! Vol pure emoties die je overvallen. Waardoor je gaat meeleven en meedenken. Je wilt de problemen als het ware voor Bibi en Lars oplossen.

Echt...
Als je de Eindeloos-serie van @wendybrokers nog niet gelezen hebt, begin daar dan mee dan kun je in één keer door lezen.
Het zijn allemaal aanraders.

Ik ga in ieder geval vol ongeduld afwachten tot deel 2 uitkomt in de Onvoorwaardelijk-serie.

Meer recensies van Rcisca