Romantisch!

Rcisca 22 februari 2024
♡ Ik ontmoet je bij de i. ♡

Eben geleden had ik weer een tof mailtje van @juul-verhalenfabriek te pakken.
Ik kreeg Ik ontmoet je bij de i van @Jonnetenduis in ruil voor een review.
Dat gaan we natuurlijk doen, want ik ben erg in voor de gezellige tussendoortjes van De @verhalenfabriek

Ik ontmoet je bij de i gaat over Elise.
Elise is een hopeloze romanticus en al een poosje vrijgezel. Als ze een briefje in haar lievelingsboek uit de bibliotheek vindt is ze verkocht. Dit moet wel de Ware zijn! Hoe loopt dit af?

Om te beginnen vind ik het echt helemaal leuk dat dit verhaal zich voor een deel afspeelt in de bibliotheek en heb ik genoten van de liefde voor lezen die van de bladzijdes afspat.
We leren Elise kennen als een hard werkende jonge vrouw die al veel heeft meegemaakt de afgelopen tijd. Soms is ze wel een beetje naïef hoor. Dit alles zorgt ervoor dat je nieuwsgierig bent naar hoe Elise alles gaat regelen en oplossen, maar natuurlijk blijf je ook benieuwd naar degene wie het briefje in het boek heeft gestopt.
De zoektocht is op sommige momenten grappig, maar andere momenten loopt het compleet anders dan je zou willen voor Elise en leef je enorm met haar mee.

Het gaat niet om het einde.
Het is de weg ernaartoe die het de moeite waard maakt.

Dit is wel een erg toepasselijke zin aan het einde van dit verhaal.
Precies hoe je ook dit verhaal in moet gaan.

Meer recensies van Rcisca