Hopeloos verliefd, of toch niet?

Rcisca 18 januari 2024
♡ Hopeloos verliefd in het kersthotel ♡

Ja mensen ik weet het, het is januari.
Voor de jaarwisseling kon ik het niet laten om toch nog naar dit verhaal van @denisemeijer92 te starten.
Vandaag luisterde ik de laatste 10% en als je dit verhaal afgelopen kerstperiode niet hebt gelezen of geluisterd.... Zet het dan zeker op je lijstje voor het einde van dit jaar! Of natuurlijk gewoon nu, want het is gewoon genieten.

Denise heeft echt een heerlijk boek geschreven.
Als luisteraar werd ik meteen meegenomen in het verhaal en was ik meteen nieuwsgierig. @lottehorlings heeft het verhaal prachtig weergegeven.

Daphne is een bijzonder hoofdpersonage, die ik steeds beter ging begrijpen. Een geweldig decor om over te lezen/luisteren, zo mooi gedetailleerd dat ik ook wel in dat kersthotel zou willen gaan overnachten.
En dan de historische lijn die door het verhaal heen is geweven door de personages een historisch toneelstuk te laten spelen, wat ontzettend origineel!

Denise laat in het verhaal zien hoe belangrijk het is dat mensen van je houden om wie je bent!
Onvoorwaardelijk!
Dat is zo'n mooie toevoeging omdat het ook in het echte leven zo ontzettend nodig is.

Ook heeft Denise weer op haar eigen manier de humor in het boek weten te verwerken. Uitspraken, gebeurtenissen en grappige eigenschappen geven het verhaal een eigen karakter.

Ik heb genoten ook al is het inmiddels al half januari geweest.

Meer recensies van Rcisca