Warme familiebanden en op zoek naar een leuke vent.

Rcisca 11 februari 2024
♡ Niet geschoten is altijd mis ♡

Joepie weer een verhaal van Denise Meijer om te lezen was het eerste wat ik dacht toen ik de berichten voorbij zag komen. Natuurlijk schreef ik me meteen in voor een exemplaar bij de @verhalenfabriek

Helemaal blij was ik natuurlijk toen er een mailtje van @juul-verhalenfabriek in mijn inbox verscheen met dit leuke verhaal.

Denise opent het verhaal vrij rustig en verteld eerst het verhaal van Femke.
Niet echt een verhaal vol romantiek zullen we maar zeggen. Als haar nichtjes besluiten om hun tante een handje te helpen met de zoektocht loopt dat uit op hilarische gebeurtenissen.
Maar is het wel echt zo erg wat die meiden regelen?

Ik heb weer genoten van de schrijfstijl van Denise.
Rustig opbouwen met erg fijne personages. Femke is een fijne meid om te leren kennen. Haar liefdesleven lijkt op niets uit te draaien en ze vraagt zich af wat er toch elke keer misgaat. Gedurende dit verhaal gaat ze op zoek, maar moet ze wel echt zoeken? Haar ontdekkingsreis van Tinder tot de acties van haar nichtjes brengen de nodige humor in het verhaal en zorgde dan ook voor een big smile op het gezicht van mij als lezer.

De warmte die dit verhaal uitstraalt, de verbondenheid van een familie en de onzekerheid van een jonge vrouw wat betreft het vinden van een leuke vent blijken een heerlijke combi te zijn in dit verhaal.

Ik heb genoten en geef dit verhaal graag 4☆☆☆☆

Meer recensies van Rcisca