Hoe kan het nu al afgelopen zijn?

Rcisca 21 augustus 2019
'Verknocht'

Wat een heerlijke geschreven boek.
Ik las de hele serie direct achter elkaar.
Wat een gat als ze dan allemaal uit zijn.
Alles zit erin,

Ook dit derde deel duik je weer in het leven van Lucy en Olivier (kikker).
Langzaam groeien ze uit tot volwassen mensen levend in 'het Fort' op de campus.

In 'Verknocht' geeft lucy echt toe aan haar dromen en heeft ze steeds meer visagie klussen. Opeens is ze de persoonlijk visagist van Aris een BN-er... Dit brengt veel mee in haar relatie met Olivier.
Olivier die steeds meer depressief wordt en zich terug trekt.
De fort bewoners Paladin en Hermelien die langzaam maar zeker naar het huwelijksbootje toe werken.
Dit alles gaat niet zonder slag of stoot.
Echt alle aspecten van het leven komen aan bod.
Ik voelde mezelf net een echte 'Fortbewoner' zo diep zit je in het verhaal.
Tijdens deze serie heb ik keihard mee gelachen. De mega droge humor is waanzinnig goed geschreven en bezorgt je dus echt schater momenten met je boek in je handen.
Daarnaast heb ik dikke tranen gehuild. Ongekend wat een diep verdriet, soms zou ik het Fort in willen wandelen om ze daar even door elkaar te schudden en te vertellen dat het allemaal wel goed komt!

Ik heb genoten van de boeken van Lisette en ben echt Fan geworden van haar schrijfstijl in deze serie.
Wat mij betreft komt er een 4e deel, ik kan nu al niet wachten!

Meer recensies van Rcisca