Misschien wel het mooiste deel uit de serie van Elle Kennedy

Sanne de Graaf 09 februari 2020 Hebban Recensent
In Het doel volgen we Sabrina James en John Tucker. Sabrina is een streber, een harde werker en heeft al haar doelen scherp in het vizier: met goede cijfers afstuderen, toegelaten worden op een topuniversiteit voor een master rechten, en dan werken bij een toonaangevend advocatenkantoor. Ze wil haar vreselijke thuissituatie zo snel mogelijk ontvluchten en daarom zal ze alles op alles moeten zetten. Tijd voor vriendjes is er naast het studeren en twee banen niet. Ook niet voor de knappe Tucker, die haar wel ziet zitten. Toch besluit ze dat één avondje plezier geen kwaad kan en valt ze voor Tuckers charmes. Een beslissing die haar toekomst voor altijd zal veranderen…

Ik begon met lezen in het e-book, maar al snel schakelde ik over naar het luisterboek. Ik was begonnen in het verhaal, maar had op dat moment geen tijd om verder te lezen. Omdat Kennedy mijn nieuwsgierigheid had weten te prikkelen en ik wilde weten hoe het verhaal verder zou gaan, switchte ik over naar het luisterboek. Om vervolgens niet meer terug te schakelen! Voorleester Nathalie van Gent heeft een fijne stem die goed past bij personage Sabrina: secuur, duidelijk en met maar een doel voor ogen. Maar het leuke was dat de tekst van de mannelijke hoofdpersoon niet door van Gent, maar door een man werd voorgelezen. Folkert van Diggelen heeft een zware stem en dat past perfect bij personage Tucker: de grote ijshockeyer met baard.

Het boek, een NA, bevat de nodige steamy scènes, maar heeft zeker ook een veel diepgaandere verhaallijn. Sabrina en Tucker zijn geen doorsnee personages en ook de plot heeft een bijzondere wending gekregen. Ik kan geen details geven, want daarmee zou ik de clou verklappen, maar ik werd aangenaam verrast. Wanneer de twee het zwaar te verduren krijgen en ze voor belangrijke beslissingen komen te staan, maken ze keuzes die minder voor de hand liggend zijn. Ondanks dat zijn hun gedachtes en keuzes wel geloofwaardig en goed te volgen. Met hun krachtige en oprechte persoonlijkheden kan het niet anders dan dat je uiteindelijk zult vallen voor Sabrina en Tucker. Dat alles tezamen maakt dat Het doel misschien wel het mooiste deel uit de serie van Elle Kennedy is.

Meer recensies van Sanne de Graaf