Een dag om nooit te vergeten!

Sasja C. 02 mei 2024
Opnieuw heeft Jill Mansell een gezellig dorp gecreëerd met sympathieke personages, die samen voor de nodige drama zorgen.

Zo komt Ruby erachter dat haar man al zeven maanden een dubbelleven leidt, blijkt Freya het niet heel erg te vinden dat het officiële gedeelte van haar bruiloft niet doorgaat en ziet Lottie haar oude liefde naar jaren weer terug.

De vrouwen in dit verhaal zijn sterke personages die op een keerpunt in hun leven staan. Ze moeten een moeilijke beslissing nemen, waardoor hun leven zal veranderen. Maar door de mix van humor, liefde en vriendschap ontstaan er onroerend e verhaallijnen.

De schrijfstijl van deze schrijfster is vlot en beeldend. Door de herkenbare situaties in het boek kan je je als lezer extra goed inleven. Mede door de dialogen weet Jill Mansell een unieke en fijne sfeer in het verhaal te creëren.

Ik heb genoten van dit heerlijk boek, net als van de prachtige cover en de sprayed edges met zijn vrolijke bloemen. Als vanouds een fijne Jill Mansell, haar formule voor in haar feelgood boeken is uniek en garandeert de lezer een aantal fijne leesuren.

Meer recensies van Sasja C.