Had iemand me niet even kunnen waarschuwen?

Nadat ik de serie diverse malen op Instagram voorbij had zien komen, werd ik steeds nieuwsgieriger en besloot om deel 1 in de bibliotheek te lenen. Ik was eigenlijk pas van plan erin te beginnen zodra ik een ander boek op mijn e-reader uit had, maar het boek trok me magisch aan. Ik heb er zondag een uurtje in gelezen en maandagavond toen ik eenmaal begon, kon ik niet meer stoppen met lezen en 2 uur later sloeg ik met een zucht het boek dicht. Pfoeee wat was het verhaal spannend. Ik lees normaal nooit thrillers en ik weet nu waarom #teamwatje Het verhaal is vlot geschreven en houdt hierdoor de spanningsboog hoog. Je zou willen dat je sneller kon lezen om achter meer informatie te komen. De proloog zet meteen de toon en ik dacht toen al, ik wil weten wie de bestuurder is en ik besefte al snel dat ik daar 3 boeken voor moest lezen. Aan het einde kwam er een verrassend tipje van de sluier die ik niet had willen missen. Het is een YA en normaal gesproken spreekt dat me niet zo aan, maar dit keer heb ik hier weinig van gemerkt en werd ik mee gezogen in het verhaal. Ik kijk reikhalzend uit naar de melding van de bibliotheek dat deel 2 voor me klaar staat!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld