Een romantisch verhaal vol aantrekken en afstoten met de nodige humor!

Shel Wildvang 19 april 2020
Allie Harper vlucht van haar ouders weg uit Denver. Ze wil een nieuwe start en verandert zowel haar uiterlijk als haar naam. Ze gaat op zoek naar een kamer in Woodshill en komt zo terecht bij Kaden. Hij is arrogant maar ook verschrikkelijk knap. Hij stelt huisregels op waaraan Allie zich aan dient te houden als zij de kamer te huren; niet praten over vrouwenproblemen, geen commentaar als hij iemand mee naar huis neemt en geen fysiek contact tussen hen beide. Dit lijkt in eerste instantie geen probleem tot de regels toch moeilijker lijken te zijn als eerst gedacht. Beide nemen een bagage mee uit het verleden en beginnen elkaar stilaan te vertrouwen.

De romance bouwt zich traag op. Dit vind ik aangenaam aangezien je de spanning inwendig voelt opbouwen. Het boek is niet erg verrassend/ een beetje voorspelbaar maar dit vind ik persoonlijk niet zo erg. Je wordt meegetrokken in het verhaal en voelt de vlinders in je buik.
In veel romantische boeken zijn er veelvuldig erotische scenes. Dit vind ik in dit boek niet het geval. Er zijn enkele semi-erotische momenten maar dit neemt zeker niet de overhand van het verhaal! De focus blijft het liefdesverhaal tussen Allie en Kaden.
De schrijfstijl is vlot. Het wordt geschreven vanuit Allie haar perspectief met af en toe dialogen en sms-verkeer. De relatie tussen Allie en Kaden gaat natuurlijk gepaard met de nodige wispelturigheid en onvoorspelbaarheid. Aantrekken en afstoten. Een traan heb ik niet gelaten maar er is wel regelmatig een glimlach gekomen door de grappige anekdotes!

Een romantisch verhaal vol aantrekken en afstoten met de nodige humor!

Meer recensies van Shel Wildvang