Een zomer vol verrassingen

silke-wittockx 10 april 2024
Piper heeft een leven vol selfies, likes en feestjes. Ze is een bekende onder de influencers en krijgt alles in haar schoot geworpen. Tot haar mama en pluspapa op een dag de kraan dichtdraaien. Ze is tijdens een avond stappen te ver gegaan en moet als straf 3 maanden naar het geboortedorpje van haar papa. Die had daar voor zijn dood een pub en zij moet hier nu de verantwoordelijkheid voor dragen. Westport is een rustig havenstadje waar iedereen elkaar kent. Het is moeilijk om daar te kunnen wennen zonder alle feestjes en selfies. Langzaamaan heeft Piper haar telefoon minder nodig en leert ze het dorpje te omarmen. Ze ontmoet veel mensen die een plekje in haar hart veroveren, waaronder Brendan. Een grote, gespierde schipper met een heel andere persoonlijkheid dan haar. Toch is er een klik… Dan komt het moment om terug te keren naar L.A. Kiest ze voor haar gemakkelijk leventje tussen de influencers of gaat ze verder met haar plannen in het vissersdorpje?

Vlak voor ik dit boek las, was ik in een ander boek aan het lezen. Dat verhaal vond ik echt niet wauw dus ik besloot het aan de kant te leggen voor een feelgood. En Tessa Bailey kan er iets van.. een ontspannende feelgood met een mooi verhaal. Echt iets wat ik nodig had tijdens de drukke dagen op het werk. Ik heb al opgezocht welke boeken ze nog geschreven heeft want van haar wil ik graag meer lezen.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx