One true loves

silke-wittockx 10 april 2024
Emma en Jesse zijn jeugdliefdes. Ze trouwen en genieten nog steeds van de wittebroodsweken. Ze verhuizen ver weg van hun ouders en ver weg van de boekenwinkel van Emma’s ouders waar ze niks mee te maken wil hebben. Tot Jesse zijn helikopter neerstort en Jesse dood wordt verklaard. Emma verhuist na veel verdriet terug naar het dorp van haar ouders en begint een nieuw leven… met een job in de boekenwinkel van haar ouders. Ze ontmoet Sam, een jeugdvriend die samen met haar vakantiewerk deed in de boekenwinkel. Een nieuwe liefde ontstaat. Ze raken zelfs verloofd. Emma heeft eindelijk de kans om terug een beetje gelukkig te zijn en nu heeft ze twee grote liefdes. Een oude liefde en een nieuwe liefde. Tot ze op een dag telefoon krijgt van Jesse. Hij leeft. Voor welke liefde kiest ze nu?

Een boek dat ik al heel vaak zag passeren op Instagram. Door de mooie kaft en zijkant was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Wauw! Dit was niet alleen qua uitzicht een mooi boek, het verhaal vond ik ook prachtig. Een echte page turner die ik super snel gelezen heb. De vlotte schrijfstijl heeft hier ook wel bij geholpen. Houd je van een iets wat romantisch feelgood verhaal? Dan is dit zeker iets voor jou!

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx