Bij jou ben ik echt.

silke-wittockx 10 april 2024
Sandy en Luuk zijn een prachtig koppel. De laatste jaren gaat het echter iets moeilijker. Hun zoontje Ravi kan soms heel opstandig gedrag vertonen. Hij heeft het vaak moeilijk met veel prikkels en ze kunnen moeilijk contact met hem krijgen. Na enkele heel zware maanden komt de diagnose autisme aan het licht. Het gezin heeft nood aan een break en besluit om op vakantie te gaan naar Cyprus. Dit verloopt met heel wat ups en downs tussen Sandy en Luuk omdat het vertrouwen in elkaar verdwenen is. Op het strand in Cyprus ontmoeten ze een hond die ervoor zorgt dat Ravi opeens een heel ander kind is.

Wat een ontroerend en liefdevol verhaal over een gezin met een actueel onderwerp. Ik heb genoten van begin tot einde. Ik voelde mee de warme liefde voor Ravi, het verdriet en de onzekerheid bij Sandy en Luuk. Een boek om in weg te duiken en pas terug uit te komen wanneer het volledig gelezen is. Dit was een weekend vol feelgood dus.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx