Fantastisch verhaal!

silke-wittockx 23 april 2024
Sophie heeft een buitengewone job. Ze werkt als professioneel bruidsmeisje. Op deze manier helpt ze stressvolle bruidjes om van hun bruiloft een onvergetelijke dag te maken. Sophie heeft al heel wat klanten achter de rug. Sommige bruidjes worden zelfs echte vriendinnen. Maar dan krijgt ze een aanvraag van de mama van lady Cordelia Swann. Het leek een buitengewoon project maar Cordelia is alles behalve een dankbare bruid. Ze doet er alles aan om Sophie te dwarsbomen maar dat is buiten het enthousiasme van Sophie gerekend. Er komen heel wat hindernissen en tegenslagen op haar pad. Slaagt ze erin om ook van deze bruiloft de perfecte bruiloft te maken?

Zo zo zó genoten van dit verhaal. Op en top feelgood, vlotte schrijfstijl, heel wat humor en mooie wendingen over vriendschap. Alles wat je nodig hebt om een avondje in de zetel te liggen en het boek in één keer uit te lezen. Ik stem voor een verfilming van dit boek. Dat zou wel eens een fantastische romcom kunnen worden. Ben je net zoals ik een feelgood fan? Neem dit boek dan maar snel bij de hand!

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx