De hulp

silke-wittockx 10 april 2024
Wanneer Millie na enkele jaren in de gevangenis terug vrij is, heeft ze niet veel geluk. Ze heeft geen job en woont in haar auto. Een zoekertje voor een inwonende hulp met een ontzettend hoog salaris is daarom ook echt een droomjob voor haar. Al snel wordt ze aangenomen bij de Winchesters. Nina, verwende dochter Cecelia en de adembenemend knappe Andrew zijn geen gewoon gezin. Al snel blijkt dat Nina psychische problemen heeft. Het valt Millie ook op dat Andrew minder en minder tegen het gedrag van Nina kan. Maar dan ontdekt ze dat het verblijf bij de Winchesters toch niet zo ideaal is… Kan Millie dit blijven volhouden? Ze heeft het loon echt wel nodig om opnieuw een leven op te bouwen.

Wauw! Ik ben fan! Ik las het boek op 2 dagen uit. Ik kon gewoon niet stoppen met lezen en zat helemaal in het verhaal. Ik kon de personages ook na het lezen niet loslaten. Ik heb meteen deel 2 gereserveerd bij onze bib en kan niet wachten om te beginnen. Ik denk dat ik een nieuwe favoriete auteur heb ontdekt. Een vlot maar o zo spannend verhaal dat je gewoon meteen wil uitlezen. Ik wil het boek dan ook aan iedereen aanraden.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx