Spijt van jou

silke-wittockx 10 april 2024
Morgan en haar zus Jenny hebben een hechte band. Samen met Chris, haar vriend, en Jonah beleven ze een leuke jeugd. Wanneer Morgan op 17-jarige leeftijd opeens zwanger is en mama wordt van Clara, ziet hun leven er helemaal anders uit… We gaan enkele jaren verder in de tijd. Het verhaal gaat over Clara, die het op 16-jarige leeftijd niet altijd gemakkelijk heeft met haar mama Morgan. Gelukkig kan Chris steeds de kalmte tussen hun terugvinden. Dan gebeurt er iets ergs en Morgan en Clara groeien steeds verder uit elkaar. Lukt het hen om terug samen te komen of staat hun wereld voor altijd op zijn kop?

Ze doet het weer.. Een mooi, liefdevol verhaal van Colleen Hoover. Wat heb ik dit weer met plezier gelezen. De hoofdstukken van Morgan en Clara wisselen elkaar af, maar dit stoorde niet tijdens het lezen. De onderwerpen die aan bod komen zijn ook heel actueel en herkenbaar. Doordat je beide personages goed leerde kennen, leefde je ook echt mee met elk van hen. Ik heb echt genoten van dit verhaal.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx