Droom tattoo daddy.

Tamara Nome 16 april 2024
“Ik zei, trouw met mij.”

Atlas heeft al tijden een crush op Lauren “Ren”Locklear, een advocate die hij kent van Hels Ink de tattooshop waar hij werkt. Ren komt uit een abusive relatie en ligt in het ziekenhuis vanwege haar suikerziekte. Op het moment dat ze uit het ziekenhuis naar huis gaat krijgt ze te horen dat ze haar baan kwijt is, haar wereld stort in. Atlas ziet de perfecte oplossing, hij vraagt Ren ten huwelijk. Wat kan er nu mis gaan……

Ik mocht dit boek lezen van Sister Press. Het is het tweede boek van DJ Krimmer, de opvolger van Fox. Een hele waardige opvolger van Fox. Ik bedoel wie wil dit nou niet? Een held die met je wil trouwen en je aanbid. Dat hij goed kan tatoeëren is helemaal mooi meegenomen. Natuurlijk is het wel een beetje cliche maar ik heb er van genoten. De personages zijn zo realistisch geschreven, i love them en soms zijn ze ook een beetje dom. En de smut, mijn god, GEWELDIG !!!!!! Ik kan echt niet wachten op het volgende boek Ash.
Dit boek krijgt van mij 4 sterren. Ben je opzoek naar een curvy girl, feelgood, smutty, humoristisch en je volgende tattoo daddy boek, go get this !!!!!

Meer recensies van Tamara Nome