Dramatische slowburn

Tamara Nome 09 maart 2024
“Kan ik mijn verscheurde ziel leren om zonder haar te overleven.”

Pavel is een handhaver van de Chicago Bratva en eigenaaar van een nachtclub. Als hij op een nacht naar huis rijdt, rijdt hij bijna een naakt meisje. Dat meisje is Asya, ze ontvoert en werkt gedwongen in de prostitutie. Pavel besluit haar mee te nemen en te helpen om haar gebroken en verscheurde ziel weer te maken.
Dit is het meeste verrassende boek wat ik tot nu toe in dit genre heb mogen lezen. Ik verwachtte een maffia romance met veel geweld en heftige spice. Dit verhaal is alles behalve dat, het is een verscheurend verhaal over trauma en liefde. Ik raad iedereen wel aan de triggerwarnings goed te lezen, het is echt een heftig verhaal. De spice is eerder een slow burn met een mooi qlimax, echt heel mooi en liefdevol.
Zoals ik al eerder vertelde heeft dit boek mij echt heel erg verrast en ik hoop meer van deze auteur te mogen lezen in de toekomst. Ik geef dit boek 4 sterren. Voor iedereen die van een dramatische slow burn houdt, ga dit pareltje lezen.

Meer recensies van Tamara Nome