Harry Potter x Paranormal Activity x Cabin in the woods

Tamara Nome 09 februari 2024
“You’re the mountain I build my castle on, brick by brick. You stand, I soar. You crack, I crumble.”

Als Corvina een brief krijgt dat ze op Verenmore, een mysterieuze universiteit, haar opleiding mag voortzetten grijpt ze deze kans met 2 handen. Verenmore is een oud kasteel wat omringt wordt door mystiek en waar Corvina achterna gezeten wordt door haar verleden. Corvina wordt meegesleurd in een verboden en gevaarlijke liefde met de Duivel van Verenmore….

Na het lezen van Maxton Hall College dacht ik te weten wat een Dark Academia boek in hield maar niets is minder waar. Dit verhaal heeft mij weg geblazen, het is een combinatie van harry potter x paranormal acitvity x butcher & blackbird. Ik werd helemaal mee genomen in de mystieke sfeer van het verhaal, de chemie tussen Corvina en de Duivel van Verenmore en de suspense van het horror aspect. En dan de spice, mijn heavens ik kreeg het er echt warm van !!!! Het einde van het boek vind ik iets minder leuk, want het is een open/gesloten einde. De schrijfster heeft dit goed gedaan, ze kan nu een vervolg schrijven of niet. Persoonlijk vind ik dat jammer want ik heb nog zoveel vragen.

Het boek krijgt van mij 4 sterren, ik hoop dat de schrijfster nog verder gaat schrijven aan dit verhaal, ben heel benieuwd hoe dit verder gaat. Ik raad dit boek ook zeker aan, het heeft alles.

Meer recensies van Tamara Nome