Heerlijke second chance met spanning

Tamara Nome 29 februari 2024
“Voordat je aanneemt dat ik een klootzak ben die zijn vriendin bedriegt, weet dan dat ik dat niet doe. Een jaar geleden heeft de vrouw die me net schat noemde -mijn vrouw- me zonder enige uitleg verlaten.”

In dit verhaal volgen we Adam en Lucy een getrouwd stel, die al een jaar niet meer samen zijn. Adam heeft eindelijk de scheidingspapieren aangevraagd wanneer Lucy heel onverwacht weer voor zijn neus staat. Tot zijn grote verbazing groet ze hem alsof ze nog steeds gelukkig getrouwd zijn en hij nog steeds haar man is. Het blijkt dat Lucy een ongeluk heeft gehad en daardoor haar geheugen kwijt is geraakt, ze is terug gekomen naar Sunrise Bay om te kijken of er iets van haar geheugen terug komt. Adam besluit haar te helpen om haar geheugen terug te krijgen. Naar mate de tijd vervordert vraagt Lucy zich steeds meer af waarom ze weg is gegaan bij deze geweldige man.

Dit is echt een heerlijke second chance, feelgood met een beetje spanning. Hij leest lekker vlot weg en het verhaal wisselt zich af tussen de 2 hoofdpersonen, het is ook geschreven van uit een dubbel point of view. Gaande weg wordt je mee genomen in de gevoelens en belevenissen van Adam en Lucy, de romantiek, twijfels, oplopende emoties en de spanning rond het mysterie waarom Lucy is vertrokken. Dit alles werkt zich op tot zo’n schokkende plottwist dat ik er een traantje van moest weg pinken.
Ben je opzoek naar een heerlijke feel good vol met, humor, passie en een heel arsenaal aan emoties, ga dit boek dan lezen. Ik geef hem 4 sterren echt een aanrader !

Meer recensies van Tamara Nome