Spicy mythologisch

Tamara Nome 04 mei 2024
"Een bloedvijand is een bloedvijand, is een bloedvijand."

Nikolai Worth, een meedogenloze vampier generaal, dienst nergens voor terug om zijn Bruid te vinden. Wereldberoemd als de mooiste Walkure heeft Myst haar leven gewijd aan het beschermen van een magisch juweel en het bestrijden van vampiers. Worth biedt haar de perfecte gelegenheid om haar gezworen vijand te kwellen, zij wijst hem af en vlucht. Hij blijft gekwelt achter en zij probeert zijn alles verslinden zoen te vergeten, 5 jaar lang ontglipt ze hem, tot hij haar vind en de absolute macht over haar verkrijgt. Neemt Worth deze tweede kans aan om wraak te nemen of is dit zijn happy ending....

Bloed en mist is een verhaal van Kresley Cole, de schrijfster van de Gameplayer, maffia romance, serie. Dit is haar paranormale romance. Het boek begint voor mij verwarrend met achtergrond informatie over de verschillende bovennatuurlijke wezens en een kort verhaal over het ontstaan van de Walkure. Hier had ik best wat moeite mee, om door heen te komen maar daarna was het echt een geweldig boek. Lekker korte hoofdstukken met spanning en smut. De worldbuilding vond ik erg goed, ik wil al zo graag naar New Orleans. Karakters komen heel goed tot hun recht en de actie is perfect in balans. En de smut, ohhhh my goodness, ik kreeg het er warm van!

Het boek krijgt van mij 4 sterren, eigenlijk 3,75 maar dat kan ik niet kiezen. Ik denk dat als de uitleg achterin zou staan dat het verhaal beter tot zijn recht komt.

Meer recensies van Tamara Nome