Inspiratie voor meer zelfliefde

Tiram 19 juni 2021
Na regen komt zonneschijn, een boek met een mooie stevige harde kaft.
Voor iedereen die aan het leren is hoe je kunt dansen in de regen. Zo begint het boek al en toen was ik al verkocht.15 hoofdstukken die ieder een vriendelijke les bevatten.Met zo nu een en dan een gedachte steuntje tussendoor: een vraag, een quote, iets om over na te denken.De afwisseling is prettig. De auteur schrijft boeiend en warm.Het boek leest erg aangenaam en nergens is er een belerend toontje.Iedere hoofdstuk voelt alsof ze je tegen je praat als een vriendin.Herkenbare dingen om over te lezen en zo fijn de bemoedigende woorden en inzichten.Ze is ook eerlijk over haar eigen leven.  Het boek moedigt je aan om meer geduld te hebben met jezelf en is inspirerend op diverse vlakken.
Een mooie inspiratiebron voor iedereen die op zoek is naar meer zelfliefde.

Meer recensies van Tiram