We gaan verder

Ton van der Stelt 09 december 2023
Agaath gaat viraal van Margot Ros en Jeroen Kleijne
De nieuwe roman,opvolger van Zeg maar Agaath.
Waarvan Remco Houtepen zegt : het is Margot en Jeroen wederom gelukt een heel fijne voel je goed roman te schrijven.

Uitgeverij Nijgh & van Ditmar
Paperback 256 bladzijden

We gaan verder in Agaath gaat Viraal , waar we in Zeg maar Agaath waren gebleven. Alle personen in deel 1 komen terug in deel 2 en uiteraard ook nieuwe personages.

In deze roman gaat Agaath inmiddels 79 jaar jong op zoek naar haar zoon David die ze ook op het spoor. Karim steunt haar met haar onderzoek......en hoe dat gaat.....
Karim ondertussen studeert aan de kunstacademie en biedt hulp aan Agaath, echter met een voorwaarde.

Agaath moet Karim helpen met een muzikaal project en precies dat project zet het leven van beiden volledig op zijn kop.

Ik heb weer heel erg genoten. Wat een schitterende schrijfstijl en het mooiste is, je voelt de schrijverszin van de auteurs. Korte hoofdstukken met veel gebeurtenissen want die zijn er volop. De vriendinnen van Agaath, familie van Karim en zijn vrienden.
En de spitsvondigheden waardoor er heerlijke lachsalvo's volgen. Een lach en een traan. Fantastisch de gebeurtenissen, alles goed uitgewerkt en de roman is in stijgende lijn waar deel 1 stopte.

Ik zeg zeker voor onder de kerstboom, verjaardag, gewoon cadeau of zomaar voor jezelf.

Je gaat echt een heerlijke voel je goed romans lezen.
Ken je Zeg maar Agaath niet, wel op volgorde lezen.

Mooie kadotips maar Margot en Jeroen, klasse !!!

Meer recensies van Ton van der Stelt